Магазин легких і приємних купівель
call-centr +38 091 481 96 95
дзвiнки безкоштовнi з усiх операторiв
Viber:+38 097 183 56 18
WhatsApp:+38 050 444 73 07
 


Меблі Київ - інтернет магазин меблів

Головна → Оплата

Оплата

Оплатити товар в інтернет магазині ОБСТАНОВКА Ви можете, як за готівковим,так і за безготівковим розрахунком.

Ми працюємо через СПД -  платника єдиного податку 3 групи без ПДВ.

При готівковій формі оплати аванс становить не менше 50% від замовленої меблів. Передача авансу здійснюється  на банківський рахунок.

Повний розрахунок за товар при отриманні меблів.

При безготівковому розрахунку 100% передоплата за товар на момент поставки меблів покупцеві.

Реквізити та форму оплати ми з Вами узгодимо при оформленні замовлення!

Якщо меблі готові і є в наявності на складі, то термін доставки може складати від 1-3 днів з моменту замовлення.

Є можливість самовивозу зі складу.

Якщо меблі необхідно виготовляти, то час доставки може скласти від 3-х до 20-ти днів (в залежності від виробу і Вашого обсягу замовлення).

Більш точний термін доставки товару уточнюйте, зателефонувавши нам!

Ми відправляємо свої товари в інші регіони України за допомогою кур'єрських служб "Делівері», «Міст Експрес», «Нова Пошта» та інших за

рахунок замовника.

Вартість доставки одиниці товару залежить від відстані і ваги.

Приблизний розрахунок вартості перевезення ми Вам розрахуємо при оформленні замовлення!

Точний розрахунок робить перевізник при оформленні замовлення.

Товар за межами Києва відвантажується тільки після повної передоплати!

Ми НЕ ПРАЦЮЄМО з перевізниками з оплатою за товар за схемою 100% «накладений платіж».

Меблі можуть приходити до Вас в розібраному вигляді в залежності від її виду та функціонального призначення.

Умови повернення товару:

Претензії до зовнішнього вигляду або комплектації товару необхідно пред'являти відразу після доставки товару і його огляду.

Ми не несемо відповідальності за надані послуги перевізника!

Тому відразу при отриманні товару у перевізника - переконайтеся в його якості та цілосності.

Якщо на товар є ознаки недбалої доставки: подряпини, потертості, розриви упаковки, то Ви на місці в офісі перевізника повинні скласти акт

транспортування.

Увага! При ударах упаковка може бути не пошкоджена!

При отриманні товару у перевізника перевіряйте якість одержуваного товару!

А саме:

  • Комплектацію;

  • колір;

  • Цілісність окремих деталей;

  • Дзеркала і т.д.

У разі виявлення заводського браку або недокомплектації - телефонуйте і ми в короткі терміни вирішимо Вашу проблему!

Заміна та повернення товару здійснюється протягом 14 днів згідно законодавства на підставі заповненої рекламації на товар.