Меблі Київ - інтернет магазин меблів
Оплата
Оплатити товар в інтернет магазині ОБСТАНОВКА Ви можете, як за готівковим,так і за безготівковим розрахунком.
Ми працюємо через СПД - платника єдиного податку 3 групи без ПДВ.
При готівковій формі оплати аванс становить не менше 50% від замовленої меблів. Передача авансу здійснюється на банківський рахунок.
Повний розрахунок за товар при отриманні меблів.
При безготівковому розрахунку 100% передоплата за товар на момент поставки меблів покупцеві.
Реквізити та форму оплати ми з Вами узгодимо при оформленні замовлення!
Якщо меблі готові і є в наявності на складі, то термін доставки може складати від 1-3 днів з моменту замовлення.
Є можливість самовивозу зі складу.
Якщо меблі необхідно виготовляти, то час доставки може скласти від 3-х до 20-ти днів (в залежності від виробу і Вашого обсягу замовлення).
Більш точний термін доставки товару уточнюйте, зателефонувавши нам!
Ми відправляємо свої товари в інші регіони України за допомогою кур'єрських служб "Делівері», «Міст Експрес», «Нова Пошта» та інших за
рахунок замовника.
Вартість доставки одиниці товару залежить від відстані і ваги.
Приблизний розрахунок вартості перевезення ми Вам розрахуємо при оформленні замовлення!
Точний розрахунок робить перевізник при оформленні замовлення.
Товар за межами Києва відвантажується тільки після повної передоплати!
Ми НЕ ПРАЦЮЄМО з перевізниками з оплатою за товар за схемою 100% «накладений платіж».
Меблі можуть приходити до Вас в розібраному вигляді в залежності від її виду та функціонального призначення.
Умови повернення товару:
Претензії до зовнішнього вигляду або комплектації товару необхідно пред'являти відразу після доставки товару і його огляду.
Ми не несемо відповідальності за надані послуги перевізника!
Тому відразу при отриманні товару у перевізника - переконайтеся в його якості та цілосності.
Якщо на товар є ознаки недбалої доставки: подряпини, потертості, розриви упаковки, то Ви на місці в офісі перевізника повинні скласти акт
транспортування.
Увага! При ударах упаковка може бути не пошкоджена!
При отриманні товару у перевізника перевіряйте якість одержуваного товару!
А саме:
Комплектацію;
колір;
Цілісність окремих деталей;
Дзеркала і т.д.
У разі виявлення заводського браку або недокомплектації - телефонуйте і ми в короткі терміни вирішимо Вашу проблему!
Заміна та повернення товару здійснюється протягом 14 днів згідно законодавства на підставі заповненої рекламації на товар.